X_P
Четверг, 28.03.2024, 16:23
NEW | HOME | Registr | Log Приветствую Вас Standing | RSS



Menu

Categories
Для создания 3D [8]
Для работы с видео [6]
Для работы со звуком [6]
Для создания спецэффектов [5]
разное [1]

Home » Файлы » Программы » Для создания 3D

XSI.SOFTIMAGE 7.0
>
[ · Скриншот ] 24.02.2009, 20:16






SOFTIMAGE - це 3D анімаційне програмне забезпечення вживане при розробці ігор, створенні фільмів і телепередач. У арсеналі SOFTIMAGE є повний набір інструментів для 3D моделювання, анімації і рендерінга.
Що базується на новій, надзвичайно гнучкій архітектурі, XSI забезпечує 3D професіоналів безпрецедентною потужністю і гнучкістю для реалізації найнеймовірніших творчих задумок.
Найяскравішим нововведенням в XSI 7 буде впровадження ICE (інтерактивне креативне середовище) - технологія трансформуюча XSI із звичайного 3D застосування в потужну і гнучку відкриту платформу.

ICE

ICE - це відкрита, масштабована платформа, що розширює можливості XSI за рахунок швидкої і інтуїтивної нодової структури (дані представлені у вигляді зв'язаних вузлів, нодов). Це означає, що 3D художники можуть надзвичайно швидко і без написання програмної коди створювати складні 3D ефекти і інструменти.

Нова система часток, розроблена при використанні технології ICE

Впровадження ICE в роботу з системами часток дозволить використовувати всі переваги багатоядерних процесорів. Результат: величезний крок вперед у виробничій ефективності що підвищує виробничі стандарти.

Архитектруа GIGACORE II

З впровадженням ICE в XSI 7, архітектура ядра XSI пережила серйозні зміни. Нове ядро GigaCore II адаптоване для забезпечення стабільності і високої швидкодії технології ICE. У новому ядрі реалізована повна підтримка мульти-конвеерности і 64-биных систем.

Освітлення і рендеринг

У XSI 7.0 інтегрований рендер mental ray версії 3.6. У новій версії рендера додані додаткові засоби управління final gathering і при рендеринге displacement (зсуви). Додані опції для оптимізації і акселерації розрахунку GI (глобальне освітлення) і проходу ambient occlusion.
Нові функції:
Importons - фотони емітуються камерою (замість джерела освітлення). Рендер mental ray використовує частки - фотони для розрахунку важливості окремо взятого фотона при освітленні. Використовуючи цю технологію Ви отримаєте яскравішу карту фотонів і швидший рендеринг з оптимізованої карти фотонів.
Stand-ins (mental ray складки) - рендер архіви які можуть при необхідності завантажуватися і вивантажуватися в перебігу рендеринга. Файл рендер архіву може підвантажуватися в рендер як інкапсульованої «суб-сцены», яка може вивантажуватися при недоліку пам'яті.
Новий режим "Exact" при рендеринге з використанням Final Gathering
При рендеринге в режимі "Exact" не використовується кеш final gathering. Для кожного сэмпла розрахунок Final Gathering проходить із самого початку.
Авто-настройка BSP 2 Raytracing (BSP 2 трасування променів) акселерації
Технологія акселерації трасування BSP2 - BSP алгоритм нового покоління. Алгоритм розроблений, перш за все, для ефективного редеринга сцен в з великим деревом BSP і необхідний для рендеринга сцен з Stand-ins (mental ray складки). Також, алгоритм став авто-настраиваемым. Більше немає необхідності набудовувати складні опції BSP.
Irradiance частки
Новий mental ray алгоритм використання Irradiance часток дає можливість розраховувати глобальне освітлення використовуючи importon-ы (импортоны)

Поліпшення в рендер менеджменті

Рендер менеджер має зручне представлення всіх важливих опцій рендеринга.

Новий API шейдинга в режимі реального часу - RTS 3.0

XSI 7.0 підтримує Realtime Shader API версії 3.0.
Відмінності від версії RTS 2.0:
нова архітектура сфокусована на використанні програмованих шейдерів (GLSL, HLSL) і файлах що базуються ефектах (CGFX і DXFX);
геометрія передається realtime шейдеру у вигляді фіксованого розміру масивів даних;
полігональної сітки і NURBS топології визначається як перелік індексованих трикутників;
повна підтримка "хмара з часток" оброблюваних як масив крапок;
новий об'єкт ExecutionState інкапсульований у всі запити до графічної системи

GLSL шейдеры

XSI 7.0 представляє 2 нових OPENGL realtime програмованих шейдера з підтримкою OPENGL Shading Language (GLSL): GLSLProgram і GLSLUniform шейдеры.

OPENGL шейдер часток

OGLParticle шейдер

Віджет текстового редактора

XSI надає новий компонент для редагування на базі Scintilla. Редактор підтримує різні текстові налаштування (шрифт, колір, розмір), підсвічування синтаксису, складання (заховання блоків, таких як функції і підпрограми), авто-завершение і підсвічування ключових слів. Віджет імплементований як контроллер на сторінці "властивості" у всіх програмованих realtime шейдеров.

Семантика введення для шейдера вершин

Коли файли ефектів (.cgfx і .fx) відкомпілювалися, будь-яка змінна вершинного шейдера прив'язується до семантики введення генеруватиме призначений для користувача інтерфейс.

Призначений для користувача інтерфейс і поліпшення технологічного процесу

Дерево рендера використовує ICE інтерфейс
Завдяки використанню ICE інтерфейсу стала зручніше поглядати безліч в'язок шейдеров, дерево рендера .

Прібліженіє/удаленіє коліщатком миші
По-умолчанію наближення/видалення здійснюється за допомогою коліщатка миші. наближення/видалення з утримуваною клавішею Ctrl - швидкий зум, з утримуваним Shift - повільний зум, Ctrl+Shift - для дуже повільного зума.

Автоматичне масштабування на повзунках
При введенні значення поза діапазоном повзунка, наприклад при введенні значення з клавіатури, поточне значення збільшиться удвічі.

Заслання які працюють - delta II
Одним з найбільш цікавих нововведень в XSI 6 була система спільної роботи Delta. У XSI 7 буде вбудована нова версія цієї системи - delta II. У delta II реалізовані нові можливості: створення нового кластера, створення нових властивостей в кластера (UV координати, кольору вершин, weight карти), додані оператори деформації і ICE дерева в стек конструктора, додані оператори в стек властивостей кластера, видаляти будь-якого оператора, кластер, властивість ., зберігати кеш анімації.

Текстурування і карти

Редагування безлічі наборовши UV
У новій версії XSI Ви зможете відображувати і редагувати безліч наборовши UV координат в редакторові текстур. Набор UV координат можуть належати одному або більш об'єкту.

Менеджмент кольорів
XSI 7 надає глобальний контроль над корекцією гамми і дозволяє працювати в єдиному колірному просторі. Ви можете призначити гамма корекцію використовуючи RGB значення або вибрати з таблиці.

Список нових функцій гамма корекції реалізованих в XSI 7.0:
Global Gamma Correction Display Preference (Глобальні переваги гамма корекції)
Viewing Global Gamma Correction (Гамма корекція при перегляді)
Gamma Correcting а Render Pass (Гамма корекція проходу рендера)
Gamma (гамма), Color Profiles (колірні профілі) і Image Clips (кліпи зображень)

Softimage Demo reel 2008





Скачивать файлы могут только зарегистрированные пользователи
XSI.SOFTIMAGE 7.0
ОС: Windows NT/2000, Windows XP, Windows Vista
Интерфейс: Английский
Лицензия: Бесплатно
Урок:

Купить:
Донат создателям:

Torrent:
Mirror1:
Mirror2:
Mirror3:
Mirror4:

Источник материала| Документация
Screens:
| | | |
Категория: Для создания 3D | Добавил: x-power | Автор: Иван
Просмотров: 1206 | Загрузок: 44 | Комментарии: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Tags:
Related:
Всего комментариев: 6
6 Doker  
нефига не кача

5 Dinamus  
не качаетс[b]я ! >[size=10]( wacko poor sob [color=red]

3 venomtur  
не качається

4 x-power  
исправим

2 mett_n  
не качаеца

1 x-power  
сейчас решу эту проблему


Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Login


Search

сайт для всего

Online_

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2024